· 

W innym ciele #6

Podrapałem zębami waderę po karku. Natychmiast uzyskałem reakcję – wadera uspokoiła się i popatrzyła na mnie z lekkim uśmiechem.

Musimy ruszać, powiedziała, a ja przytaknąłem. Z niechęcią wypuściłem ją ze swoich objęć i spojrzałem w kierunku Chetana, ale jego nie było. Rozglądnąłem się dookoła. Ciało basiora zniknęło.

 

Vixen wydawała się równie zdziwiona co ja i ponownie usiadła na ziemi. Przez chwilę oboje zastanawialiśmy się nad zadaszeniem, gdy nagle wadera wstała i podeszła do drzewa, pod którym leżał Chetan. Zaczęła skrobać korę pazurami, a ja tylko się przypatrywałem z zaciekawieniem. Co takiego wymyśliła?

W pewnym momencie Vix chwyciła jakiś przedmiot w korze i wyciągnęła go. Przeglądnęliśmy się mu.

 

- Projektor – stwierdziła mo- wróóóć wilczyca. (Tak bardzo chciałbym ją nazywać swoją).

- Czyli Chetan był tylko projekcją? Ale... Dlaczego, w takim razie mógł mnie zranić, a ja jego? – spytałem.

- Projektor musiał być zaczarowany przez wilka, który zna się na iluzji, ale bardzo zależało mu na tym, żebyśmy go nie zobaczyli oraz nie wyczuli. – stwierdziła Vixen, po czym szepnęła coś a projektor zniknął.

 

Nawet nie miałem już siły pytać, jak to zrobiła.

Ruszyliśmy wolnym tempem, a Vixen próbowała wezwać Firenzo. Niestety, Feniks nie przyleciał na jej zawołanie. Wadera odpuściła.

Zacząłem gwizdać pierwszą melodię, która wpadła mi do głowy. Kątem oka zauważyłem, Vix mi się przygląda i delikatnie się uśmiecha, a później odwraca wzrok i zaczyna gwizdać ze mną.

 

I tak gwiżdżąc szliśmy w nieznanym nam kierunku przez dość długi czas, aż nagle wadera zatrzymała się i urwała w pół melodii.

- Wiem, kto mógł podłożyć ten projektor. Mój brat, Taktook. – westchnęła – Taktook dobrze zna się na iluzji, ponadto ma pewne umiejętności magiczne. Zawsze uważał, że Chetan jest dla mnie najlepszym partnerem, a gdy opowiedziałam mu o tobie, wyraźnie się zdenerwował. Ponadto, nigdy za tobą nie przepadał, choć nie wiem z jakiego powodu. To mógł być on.

Taktook. Znałem to imię i to nie tylko z opowieści Vixen. Taktook zabił mojego brata parę lat temu, na moich oczach. 

A wiedziałem, jak mogę się zemścić. 

 

- Vixen, – zacząłem – czy zechcesz zostać moją partnerką?

 

<Vixen?>