Zlecenia specjalne

Są to wyzwania, misje oraz wyprawy dla wilków z doświadczeniem. Każda z przygód ma jakieś wymagania, ale tym większe wymagania tym lepsza nagroda! A więc czy dasz radę? Przekonaj się!

 

Na czym to polega?

Musisz napisać opowiadanie/opowiadania jak wolisz na co najmniej 500 słów, w którym opiszesz swoją przygodę według podanej już fabuły. Oczywiście wszystko co się wydarzy w między czasie jest kwestią Twojej wyobraźni. A więc do dzieła! 

 

Aby stworzyć przepustkę na Zlecenie specjalne potrzeba trzech fragmentów przepustki!

 

UWAGA:

-->Udział w każdym zadaniu możesz wziąć tylko raz!

--> Musisz być na drugim szczeblu w hierarchii.


(Autor: magic.wizards.com )

Ostatnia szansa

 

Fabuła: Wybierasz się na przygodę... Jest to pustkowie, od wieków nikogo tam nie było. Legenda głosi jednak, że jest tam kryształ życia. Jeżeli go odnajdziesz na co szansa jest nikła. Przywrócisz życie dolinie a kamień bez mocy, który Ci zostanie będziesz mógł  wymienić na niezwykłe przedmioty.

Cel: Przeżycie w ekstremalnych warunkach. Odnalezienie kryształu, przywrócenie życia dolinie, powrót do domu.

 

 

Wymagania: Posiadać na koncie 10 opowiadań, posiadać 1 przepustkę na Zlecenie Specjalne.

Nagroda: 200pa, 1x fragment mapy, 2x fragment przepustki.

 

Wilki które zaliczyły: Savilla


(Autor: wilgefortis.deviantart.com )

Wyzwanie Flory

 

Fabuła: Odnajdujesz niesamowite miejsce... Las, studnia i niewielki wodospad w dziwnie wyrzeźbionej skale. Niespodziewanie pojawia się za Tobą Flora [Bogini natury], która proponuje Ci odnalezienie magicznego łuku. Przyjmujesz misje. Ostrzega Cię ona jednak ,że droga tam nie będzie łatwa a łuku strzeże Saturn, który odda Ci łuk w zamian za coś co go zainteresuje.

Cel: Odnalezienie łuku. Przekupienie Saturna oraz dostarczenie łuku do Flory.

 

Wymagania: Mieć na koncie 20 opowiadań, posiadać 1x Przepustkę na Zlecenie Specjalne.

Nagroda: 300pa, 1x fragment mapy, 2x fragment przepustki.

 

Wilki które zaliczyły: -


(Autor: ivanlaliashvili.deviantart.com)

Prośba Juny

 

Fabuła: Nie mylisz się, sama Juna ma prośbę do Ciebie. Ktoś buntuje dusze w jej królestwie przeciwko niej. Znajdź buntownika i zaprowadź go do Juny. Miej na uwadze ,że to dusza więc może być sprytna i nie będzie chciała współpracować. Tym bardziej jak powiesz co masz zamiar zrobić. Może jakiś podstęp? Albo przekupstwo? A może coś innego. Wszystko w Twoich łapach!

Cel: Odnalezienie buntownika. Zaprowadzenie go do Juny.

 

Wymagania: Posiadać na koncie postaci 30 opowiadań, posiadać 2x przepustka na Zlecenie Specjalne.

Nagroda: 600pa, 1x fragment mapy, 2x fragmenty przepustki.

 

Wilki które zaliczyły:


(Autor: vampireprincess007.deviantart.com)

Smoczy Rozejm

 

Fabuła: Idziesz w stronę Krainy smoków. Pamiętaj wilki nie są tam mile widziane więc uważaj na siebie. Kierujesz się w stronę legowiska by odnaleźć królową smoków... Jednak okazuje się ,że ona zniknęła. Prawdopodobnie została pojmana lub porwana. Chcesz żeby smoki i wilki żyły w zgodzie więc postanawiasz ją odnaleźć by stworzyć rozejm.

Cel: Odnalezienie królowej smoków. Przyprowadzenie harmonii między wilkami a smokami.

 

Wymagania: Posiadać na koncie postaci 35 opowiadań, posiadać w ekwipunku 3x przepustki na Zlecenie Specjalne. 

Nagroda: 800pa, 1x fragment mapy, 3x fragment przepustki.

 

Wilki które zaliczyły: - 


(Autor: magic.wizards.com )

Cytadela Pluto

 

Fabuła: Zostajesz pojmany [niesłusznie] za coś czego nie zrobiłeś. Bóg świata podziemnego Pluto, prowadzi Cię do cytadeli. Zostajesz tam kilka dni i starasz się udowodnić swoją niewinność. Pluto daje Ci szansę, musisz odnaleźć wilka, który Cię wrobił masz na to 48 godzin. Jeżeli Ci się to nie uda, zostaniesz tam na zawsze. 

Cel: Przekonanie Pluta o swojej niewinności. Odnalezienie sprawcy, wilka który Cię wrobił i udowodnienie jego winy Pluto.

 

Wymagania: Posiadać na koncie postaci 40 opowiadań, posiadać w ekwipunku 3x przepustkę na zlecenie specjalne.

Nagroda: 1000pa, 1x mapa do zaginionej krainy.

 

Wilki które zaliczyły: -