Zwiadowca:

Zwiadowcy to wilki bardzo szybkie i zwinne, które lubią pracować głownie w samotności. Muszą być bezszelestne, oraz lubić adrenalinę, bo wiedzą ,że mogą nie wrócić ze zwiadu. Wszyscy zwiadowcy są pod opieką przywódcy, który naprawdę zna się na rzeczy i do perfekcji opanował sztukę kamuflażu, skradania się, oraz szpiegostwa. Jest on wymagający, więc zastanów się czy zdołasz sprostać jego oczekiwaniom. Jeśli myślisz ,że tak, jest to profesja dla Ciebie! Kto wie, może uda Ci się nawet chodzić na zlecenia osobiście z przywódcą?


STANOWISKA:

1) Przywódca (-) -> Arelion

 

Jest to wilk, który do perfekcji opanował wszystkie sztuczki i tricki zwiadowców, oraz potrafi umiejętnie je wykorzystywać. Bezszelestne chodzenie, czy kamuflowanie się to dla niego codzienność. Dzieli się on wiedzą z innymi, oraz decyduje, gdzie, kogo i po co wysyła. Najlepszych zwiadowców trzyma do zleceń specjalnych, w których mogą mu towarzyszyć. 

 

PREMIA: Możliwość wyboru tytułu, możliwość stania się wybrańcem, 1 dodatkowa umiejętność magiczna w formularzu, 1 losowy przedmiot ze sklepu.

WYMAGANIA: 80 opowiadań na koncie postaci, 8000pa.


2) Naczelny (2)  ->  -

 

Naczelni to prawe łapy przywódcy, to wilki, które wszystkiego się już od niego nauczyły i są w stanie uczyć pozostałe wilki w tej profesji. Wraz z przywódcą chodzą na zlecenia specjalne, oraz na misje indywidualne. Naczelni do perfekcji mają opanowane bezszelestne poruszanie się, oraz kamuflowanie. 

 

PREMIA:  Możliwość założenia własnej jaskini,  1 dodatkowa umiejętność niemagiczna w formularzu, 1 losowy przedmiot ze sklepu. 

WYMAGANIA: Być na stanowisku: "Lidera", 60 opowiadań na koncie postaci, 6000pa.


3) Lider (-)  -> Etria, Irni, Savilla

 

Liderzy to wilki z pewnym doświadczeniem, wiedzą to i owo, chodzą na zlecenia grupowe, czasami indywidualne. Mają dość dobrze opanowane ciche poruszanie się jak i wtapianie w otoczenie. Potrafią również poruszać się po niemal każdej powierzchni, co praktykują jeszcze niżsi rangą. 

 

PREMIA: Możliwość dołączenia do innej jaskini, możliwość wyznaczenia celu.

WYMAGANIA:  Być na stanowisku: "Wtajemniczonego", 45 opowiadań na koncie postaci, 4000pa. 


4) Wtajemniczony (∞)  ->  Midnight, Nasari

 

Wtajemniczeni to wilki, które znają już podstawy, jednak ciągle brak im praktyki… Muszą jeszcze sporo się nauczyć, ale mają predyspozycje na zostanie dobrymi zwiadowcami. Opanowały już w pewnym stopniu ciche poruszanie się, oraz kamuflowanie. Potrafią się również poruszać na różnych powierzchniach, ale jeszcze nie na wszystkich.

 

PREMIA: Dostęp do Zaginionych Krain i Zleceń Specjalnych.

WYMAGANIA 20 opowiadań na koncie postaci, 3000pa.


5) Początkujący  (∞) ->  Skaza DeNoir, Kaito, Priam, Suna, Enkas, Nuka

 

Początkujący to wilki, które dość dobrze się skradają i mają predyspozycje do stania się zwiadowcami. Co prawda jeszcze wiele nauki przed nimi, muszą poznać techniki związane z cichym poruszaniem się, kamuflowaniem oraz panowania nad oddechem, musi być on cichy i równomierny zawsze, niezależnie od stresu! 


Legenda:

WYMAGANIA -> Wymagania jakie trzeba spełnić, by zdobyć awans na dane stanowisko.

PREMIA -> Premia jaką wilk otrzymuje za posiadane stanowisko.

 

(...) -> Liczba wolnych miejsc.

Ć