Jesteś pewny ,że nadasz się na wojownika? Alessa jest bardzo wymagającym generałem, który szkoli swoich wojowników w ekstremalnych warunkach i na spartańskich zasadach. Treningi są organizowane codziennie i trwają po kilka godzin, czasami wykraczając poza możliwości wilków. Ale dzięki temu staniesz się jednym z najlepszych wojowników, w najlepszej armii w okolicy. To jak sprostasz wyzwaniu? Czy odważysz się stanąć w walce u boku boga wojny? Jeśli tak, to śmiało, jest profesja dla Ciebie, a kto wie może nawet uda Ci się zaimponować pani generał?
STANOWISKA:
1) Generał -> Alessa.
Generał to najwyższa ranga w profesji wojownika, co za tym idzie spoczywa na nim największa odpowiedzialność. To on decyduje o wszystkich sprawach związanych z wojnami, traktami pokojowymi, oraz o tym czy dany wojownik jest gotów na awans. Uczy tylko najlepszych, ale nadzoruje pracę pozostałych wojowników. Jest obecny na każdym treningu, czasami ucząc przy tym rekrutów, bądź atakujących.
PREMIA: Możliwość wyboru tytułu, możliwość stania się wybrańcem, 1 dodatkowa umiejętność magiczna w formularzu, 1 losowy przedmiot ze sklepu.
WYMAGANIA: Niedostępne.
2) Oficer -> Vesna, Ketos
Jest to prawa łapa generała, odpowiada on za niższych rangą, pełni ważną rolę w wojnach i traktatach pokojowych, podejmuje on ważne decyzje wraz z generałem, ale także uczestniczy w treningach jak i zajmuje się szkoleniem niższych rangą. Oficerowie to wilki, które nauczyły się już wszystkiego od generała. W razie potrzeby, gdy generał jest nieobecny przejmują oni jego rolę. Oficerowie są odpowiedzialni za pozostałych członków profesji i zdają relacje generałowi.
PREMIA: Możliwość założenia własnej jaskini, 1 dodatkowa umiejętność niemagiczna w formularzu, 1 losowy przedmiot ze sklepu.
WYMAGANIA: Niedostępne.
3) Porucznik (2) -> Merlin
Porucznicy to już dobrze wyszkoleni wojownicy, chodzą na szkolenia, tylko po to, aby udoskonalać swoje zdobyte już umiejętności. Biorą czynny udział w wojnach, traktatach pokojowych jak i w naradach. Pomagają początkującym w zaaklimatyzowaniu się, oraz tłumaczą im podstawy. Porucznicy zdają dzienny raport generałowi.
PREMIA: Możliwość dołączenia do innej jaskini, możliwość wyznaczenia celu.
WYMAGANIA: Być na stanowisku: Atakującego, 45 opowiadań na koncie postaci, 4000pa.
4) Atakujący (∞) -> Kathia
Wilki na tej randze, to już wilki, które powoli zagłębiają się w tą profesję, coraz lepiej radzą sobie na treningach, oraz opanowały już podstawy walki i samoobrony. Jednak nie są na tyle wyszkolone, aby brać udział w wojnach, czeka ich jeszcze sporo nauki, ale są coraz bliżej stania się naprawdę dobrymi wojownikami.
PREMIA: Dostęp do Zaginionych Krain i Zleceń Specjalnych
WYMAGANIA: 20 opowiadań na koncie postaci, 3000pa.
5) Rekrut (∞) -> Victor, Sunshine, Velgarth, Kira
Rekruci to wilki z potencjałem i chęciami do stania się wojownikami. Nie jest to żaden wstyd, ponieważ nawet najlepszy wojownik musiał kiedyś zacząć od tej rangi, są to najczęściej wilki, które mają jakieś podstawowe pojęcie o walce, ale czeka je jeszcze dużo nauki i praktyki.
Legenda:
WYMAGANIA -> Wymagania jakie trzeba spełnić, by zdobyć awans na dane stanowisko.
PREMIA -> Premia jaką wilk otrzymuje za posiadane stanowisko.
(...) -> Liczba wolnych miejsc.
G