Wojownik:

Jesteś pewny ,że nadasz się na wojownika? Alessa jest bardzo wymagającym generałem, który szkoli swoich wojowników w ekstremalnych warunkach i na spartańskich zasadach. Treningi są organizowane codziennie i trwają po kilka godzin, czasami wykraczając poza możliwości wilków. Ale dzięki temu staniesz się jednym z najlepszych wojowników, w najlepszej armii w okolicy. To jak sprostasz wyzwaniu? Czy odważysz się stanąć w walce u boku boga wojny? Jeśli tak, to śmiało, jest profesja dla Ciebie, a kto wie może nawet uda Ci się zaimponować pani generał?


STANOWISKA:

1) Generał -> Alessa.

 

Generał to najwyższa ranga w profesji wojownika, co za tym idzie spoczywa na nim największa odpowiedzialność. To on decyduje o wszystkich sprawach związanych z wojnami, traktami pokojowymi, oraz o tym czy dany wojownik jest gotów na awans. Uczy tylko najlepszych, ale nadzoruje pracę pozostałych wojowników.  Jest obecny na każdym treningu, czasami ucząc przy tym rekrutów, bądź atakujących. 

 

PREMIA: Możliwość wyboru tytułu, możliwość stania się wybrańcem, 1 dodatkowa umiejętność magiczna w formularzu, 1 losowy przedmiot ze sklepu.

WYMAGANIA: Niedostępne.


2) Oficer  -> Vesna, Ketos

 

Jest to prawa łapa generała, odpowiada on za niższych rangą, pełni ważną rolę w wojnach i traktatach pokojowych, podejmuje on ważne decyzje wraz z generałem, ale także uczestniczy w treningach jak i zajmuje się szkoleniem niższych rangą. Oficerowie to wilki, które nauczyły się już wszystkiego od generała. W razie potrzeby, gdy generał jest nieobecny przejmują oni jego rolę.  Oficerowie są odpowiedzialni za pozostałych członków profesji i zdają relacje generałowi.

 

PREMIA: Możliwość założenia własnej jaskini,  1 dodatkowa umiejętność niemagiczna w formularzu, 1 losowy przedmiot ze sklepu. 

WYMAGANIA: Niedostępne.


3) Porucznik (2) -> Merlin

 

Porucznicy to już dobrze wyszkoleni wojownicy, chodzą na szkolenia, tylko po to, aby udoskonalać swoje zdobyte już umiejętności. Biorą czynny udział w wojnach, traktatach pokojowych jak i w naradach. Pomagają początkującym w zaaklimatyzowaniu się, oraz tłumaczą im podstawy. Porucznicy zdają dzienny raport generałowi. 

 

PREMIA: Możliwość dołączenia do innej jaskini, możliwość wyznaczenia celu.

WYMAGANIA: Być na stanowisku: Atakującego, 45 opowiadań na koncie postaci, 4000pa. 


4) Atakujący (∞) -> Kathia

 

Wilki na tej randze, to już wilki, które powoli zagłębiają się w tą profesję, coraz lepiej radzą sobie na treningach, oraz opanowały już podstawy walki i samoobrony. Jednak nie są na tyle wyszkolone, aby brać udział w wojnach, czeka ich jeszcze sporo nauki, ale są coraz bliżej stania się naprawdę dobrymi wojownikami.

 

PREMIA: Dostęp do Zaginionych Krain i Zleceń Specjalnych

WYMAGANIA 20 opowiadań na koncie postaci, 3000pa.

 


5) Rekrut (∞) -> Victor, Sunshine, Velgarth, Kira

 

Rekruci to wilki z potencjałem i chęciami do stania się wojownikami. Nie jest to żaden wstyd, ponieważ nawet najlepszy wojownik musiał kiedyś zacząć od tej rangi, są to najczęściej wilki, które mają jakieś podstawowe pojęcie o walce, ale czeka je jeszcze dużo nauki i praktyki. 

 


Legenda:

WYMAGANIA -> Wymagania jakie trzeba spełnić, by zdobyć awans na dane stanowisko.

PREMIA -> Premia jaką wilk otrzymuje za posiadane stanowisko.

(...) -> Liczba wolnych miejsc.

G