Wilk idący w profesję strażnika nie może się bać pracy w samotności, ani w trudnych warunkach. Bo czy to deszcz, czy to zawierucha, czy grad strażnik musi być na warcie. Przywódca straży wymaga od wszystkich wilków w tej profesji dyscypliny, oraz samoopanowania. Jeżeli boisz się ciemności, albo ,że Twoje futro zmoknie, to nie jest to profesja dla Ciebie. Ale jeżeli lubisz wyzwania, pracę w samotności i praca, czy za dnia, czy w nocy Ci nie przeszkadza to jest to właśnie robota dla Ciebie! Kto wie, może nawet uda Ci się osiągnąć szczyt kariery i zostać dowódcą straży?
STANOWISKA:
1) Dowódca (1) -> …
Dowódca straży, to wilk zarządzający całym oddziałem. Jest on odpowiedzialny za bezpieczeństwo watahy, jak i za całą straż. Jego jeden błąd może doprowadzić do ataku na watahę… Dlatego dowódcami zostają tylko najlepsi i najbardziej doświadczeni strażnicy, którzy mają do perfekcji opanowaną strategię, oraz doskonale znają tereny watahy. Dowódca szkoli najlepszych strażników, oraz uczestniczy w treningach pozostałych.
PREMIA: Możliwość wyboru tytułu, możliwość stania się wybrańcem, 1 dodatkowa umiejętność magiczna w formularzu, 1 losowy przedmiot ze sklepu.
WYMAGANIA: Być na stanowisku: "Nadzorcy", 80 opowiadań na koncie postaci, 8000pa.
2) Nadzorca (2) -> …
Nadzorcy to prawe łapy dowódcy, zajmują się oni szkoleniami, oraz zorganizowaniem grupy. Jak sama ich nazwa mówi nadzorują oni pracę innych pod okiem dowódcy. Biorą udział w najbardziej zaawansowanych zadaniach i zleceniach. Są to wilki, które nauczyły się już wszystkiego od dowódcy w tym walki, samoobrony, oraz orientacji w terenie, i są w stanie podzielić się tą wiedzą z pozostałymi członkami tej profesji.
PREMIA: Możliwość założenia własnej jaskini, 1 dodatkowa umiejętność niemagiczna w formularzu, 1 losowy przedmiot ze sklepu.
WYMAGANIA: Być na stanowisku: "Eskorta", 60 opowiadań na koncie postaci, 6000pa.
3) Eskorta (2) -> Lavinia
Wilki będące w eskorcie to strażnicy z niewielkim doświadczeniem, ale ze sporą wiedzą. Biorą oni już udział w zleceniach i zadaniach danych od nadzorcy, bądź dowódcy. Mogą już sami przebywać na wartach. bez potrzeby dodatkowego wsparcia. Znają już większość terenów watahy, oraz podstawy walki.
PREMIA: Możliwość dołączenia do innej jaskini, możliwość wyznaczenia celu.
WYMAGANIA: Być na stanowisku: "Obrońcy", 45 opowiadań na koncie postaci, 4000pa.
4) Obrońca (∞) -> Tarou
Obrońcy to wilki, które zapoznały się z podstawami. Znają tylko te tereny, które kazał im pilnować nadzorca, bądź dowódca. Nigdy nie stoją na warcie same. Zazwyczaj towarzyszą im nowicjusze, którzy tak samo jak oni potrzebują praktyki i wtajemniczenia w temat obrony. Czeka je jeszcze dużo nauki, ale są na dobrej drodze do stania się dobrymi strażnikami.
PREMIA: Dostęp do Zaginionych Krain i Zleceń Specjalnych.
WYMAGANIA: 20 opowiadań na koncie postaci, 3000pa.
5) Nowicjusz (∞) -> Araceli, Cirilla, Olie, Yavi, Nora, Ateas
Nowicjusze to wilki, które dopiero zaczynają swoją karierę. Mają dużo zapału do nauki, oraz chęci, brakuje im jednak doświadczenia, oraz praktyki. Najczęściej praktykują nie tylko na treningach ale i na wartach z obrońcami. W końcu każdy strażnik był kiedyś nowicjuszem!
Legenda:
WYMAGANIA -> Wymagania jakie trzeba spełnić, by zdobyć awans na dane stanowisko.
PREMIA -> Premia jaką wilk otrzymuje za posiadane stanowisko.
(...) -> Liczba wolnych miejsc.
Ś