Czy jesteś pewien ,że dasz radę grać zespołowo? Nie jest to miejsce dla wilków lubiących samotność, łowcy muszą umieć współpracować i komunikować się pod okiem Wodza. Żeby zostać łowcą musisz mieć dobry węch, oraz z łatwością rozpoznawać ślady, dźwięki ,oraz zapachy zwierząt. Pamiętaj ,że to właśnie łowcy są odpowiedzialni za wyżywienie watahy, więc jeśli powinie Ci się łapa na polowaniu wataha może przez to głodować… Czy jesteś gotowy na współpracę, polowania i nieustanną pracę? Jeśli tak, to ta profesja jest właśnie dla Ciebie!
STANOWISKA:
1) Wódz (-) -> Alice
Wódz to wilk odpowiedzialny za całą profesję łowców. Do perfekcji ma opanowane tereny watahy, jak i całą zamieszkującą je zwierzynę. Potrafi bezszelestnie się poruszać, a rozpoznawanie zapachów, śladów, czy dźwięków zwierząt to dla niego pestka! Wódź zajmuje się szkoleniem, tylko najlepszych łowców i tylko ich bierze na polowania. Spoczywa na nim olbrzymia odpowiedzialność, bo to właśnie on musi zapewnić watasze wyżywienie.
PREMIA: Możliwość wyboru tytułu, możliwość stania się wybrańcem, jedna dodatkowa umiejętność magiczna w formularzu, jeden losowy przedmiot ze sklepu.
WYMAGANIA: Niedostępne.
2) Przewodniczący (2) -> ...
Przewodniczący to już bardzo doświadczeni łowcy, chodzą na polowania wraz z wodzem, oraz szkolą niższych rangą. Nauczyli się oni już wszystkiego od wodza i mogą przekazywać tą wiedzę dalej. W razie kiedy wódz jest nieobecny, jeden z przewodniczących przejmuje to stanowisko na czas jego powrotu, dzięki temu nigdy nie zabraknie przywódcy w profesji.
PREMIA: Możliwość założenia własnej jaskini, 1 dodatkowa umiejętność niemagiczna w formularzu, 1 losowy przedmiot ze sklepu.
WYMAGANIA: Być na stanowisku: "Tropiciela", 60 opowiadań na koncie postaci, 6000pa.
3) Tropiciel (3) -> ...
Tropiciele to jak sama nazwa mówi wilki tropiące, które opanowały już wszystkie dźwięki wydawane przez zwierzynę, znają większość zapachów i z łatwością poznają ślady. Opanowały już również bezszelestne poruszanie się, oraz kamuflowanie. Mają jeszcze trochę do nauczenia, ale są to już drobiazgi, które tylko udoskonalają ich umiejętności. Polują wraz z przewodniczącymi i wodzem.
PREMIA: Możliwość dołączenia do innej jaskini, możliwość wyznaczenia celu.
WYMAGANIA: Być na stanowisku: "Myśliwego", 45 opowiadań na koncie postaci, 4000pa.
4) Myśliwi (∞) –> Shira, Mitchell
Myśliwi to wilki, które opanowały już podstawy polowania i polują w mniejszych grupach na mniejsze zwierzęta. Znają już część zapachów, dźwięków, oraz śladów zwierząt jednak dalej muszą doskonalić się w tym, tak jak i praktykować zdolności kamuflowania się i bezszelestnego poruszania.
PREMIA: Dostęp do Zaginionych Krain i Zleceń Specjalnych.
WYMAGANIA: 20 opowiadań na koncie postaci, 3000pa.
5) Adept (∞) -> Harmony, Renesmee, Engill, Ayla
Adepci to wilki z potencjałem i zapałem do nauki! Każdy łowca zaczynał od tej rangi, więc nie jest to żaden wstyd. Z czasem kiedy przyswoją więcej wiedzy i umiejętności będą prawowitymi łowcami, którzy będą mogli polować wraz z doświadczonymi wilkami w tej profesji.
Legenda:
WYMAGANIA -> Wymagania jakie trzeba spełnić, by zdobyć awans na dane stanowisko.
PREMIA ->
Premia jaką wilk otrzymuje za posiadane stanowisko.
(...) -> Liczba wolnych miejsc.
U