Obecny Quest:

 

Górski nieprzyjaciel

 

Data rozpoczęcia: 23 października.

Przewidywane zakończenie questa: 23 listopada.

Tury: 3

 

Pomysłodawcą questa jest: Midnight.

 

Fabuła:

Midnight przypadkiem odkrył dziwną aktywność na wulkanicznym zboczu. Przechodząc tamtejszymi stronami zauważył przechodzące cienie pomiędzy skałami. Sprawdzając dokładnie razem z jego towarzyszem zauważył kilka postaci, które wyglądem przypominały wilki. Jego dokładniejsze badania przerwał wystrzał z łuku z jego stronę, przez co musiał uciekać przed nieznanym mu niebezpieczeństwem. Natychmiast powiadomił o tym Alessę, postanowiła nie bagatelizować dziwnych zjawisk i postanowiła zebrać 2 drużyny, które dokładnie sprawdzą czy rzeczywiście grozi nam zagrożenie ze strony widzianych widm, czy też wszystko było bujdą i tak naprawdę oczom wilków ukazywały się zarysy skał oraz przechodzące tamtędy dziki, kojoty, czy też rysie. Czy podejmiesz się wyzwania i razem z najsilniejszymi wilkami naszej watahy sprawdzisz czy naprawdę nic nam nie grozi? Pomimo tak nierealnego zagrożenia, zawsze jest procent szansy, że staniesz przed oblicze walki o swoich przyjaciół, rodzinę… Czy jesteś w stanie postawić swoje życie na szali, czy też wolisz zostać w swojej jaskini i czekać na zbliżające się niebezpieczeństwo? Jeśli tak, przygotuj swoją broń i spotkaj się z Alessą w punkcie zbiórki  i dołącz do jednego z 2 oddziałów, który stawi czoło zagrożeniu, który może czyhać na wulkanicznym zboczu.

 

 

Przebieg Questa: 

Wataha została podzielona na 2 oddziały. Rozpiska podziałów, będzie poniżej. Najpierw przygotowujemy się do walki i razem ze swoimi oddziałami idziemy na swoje pozycje, na tym skupiamy się w pierwszej turze. Każda drużyna będzie posiadała własne stanowisko. Wszystkie kolejne tury będą aktualizowane zgodnie z postępem watahy. 


Przebieg tur:

 

• Pierwsza tura: Każdy chętny wilk zbiera się w ustalonym miejscu i zostaje przypisany do poszczególnego oddziału. Wspólnie udajemy się do punktu rozdziału, gdzie każdy oddział udaje się na swoje pozycje. 

 

• Druga tura:  Czeka nas starcie z niewielkimi falami wroga, jednak nikogo nie zabijamy, każdy może okazać się przyszłym sojusznikiem, bądź wilkiem, który jest pod wpływem magii Erasta, musimy się trzymać razem oraz odnaleźć Deimona, który będzie naszym sojusznikiem. Medycy i łowcy, opiekujcie się rannymi i powodzenia z przyjęciem porodu! 

 

• Trzecia tura: ???*

 

 

WAŻNE

Każda postać w tym queście napisze trzy opowiadania, poza kilkoma wilkami, które zakończą quest.  Wszystko zależy od was, ilu będzie rannych, kto zginie. Dajcie ponieść się wyobraźni i przedstawcie własną perspektywę walki, jedynym ograniczeniem jest tutaj wasza własna głowa!

 

* - Informacje pojawią się po zakończeniu tury pierwszej i każdej następnej.

 


Stanowiska:

 

Podział oddziałów:

Oddział Frontalny: 

 

Dowódca: Alessa

Oficer: Vesna

Medyk: Alice

Łowca: Mitchell

Wojownicy: Savilla, Kathia

Oddział Wsparcia: 

 

Dowódca: Arelion

Oficer: Midnight

Medyk: Etria

Łowca:  Shira

Wojownicy: Tarou, Max


 

ROZPISKA RÓL:

 

 

  • Dowódca  zarządza całym oddziałem, bierze czynny udział w walce. Zostaje na polu bitwy do samego końca starcia. Dowódca poszczególnej grupy spełnia inną rolę. 
  • Oficer - prawa łapa dowódcy, on zajmuje się przekazywaniem rozkazów reszcie, oraz bierze czynny udział w walce. 
  • Łowca - (Stanowisko dostępne jedynie przy 12 wilkach) Wilk pełniący stanowisko łowcy w watasze. Wykorzystuje łuk oraz krótki sztylet do szybkiego eliminowania przeciwników.
  • Medyk – dba o zdrowie wilków, oraz opatrza rannych, nie bierze czynnego udziału w walce.
  • Wojownik – najważniejsze wilki podczas bitwy. Każdy wilk spełnia inną rolę 

Zasady pisania opowiadań:

  • 1) Pierwszą turę rozpoczyna Midnight, który dostrzega zagrożenie w górach i informuje o tym fakcie  Alesse. Alfa piszę opowiadanie, które opisuje ogłoszenie zbierania oddziałów, po czym przekazuje do pierwszego wilka oddziału wsparcia, który przekazuje do drugiego wilka oddziału pierwszego itd. 
  • Druga tura rozpoczyna się od dowódcy  oddziału frontalnego, po czym przekazuje do kolejnych dowódców. Gdy drugi dowódca skończy, przekazuje pałeczkę do drugiego wilka pierwszego oddziału i lecimy jak w pierwszej turze. 
  • Trzecia tura rozpoczyna się od pierwszefo wilka pierwszego oddziału, który przekazuje opowiadanie do drugiego wilka drugiego oddziału itd. Trzecią turę kończą dowódcy oddziałów wspólnym opowiadaniem, gdzie kończą quest.
  • 2) Na odpisanie, wilk ma 2 dni, po tym czasie odpisuje kolejna postać zgodnie z rozpiską. Po jednej stracie kolejki, wilk trafia na liste rannych i nie bierze udziału w wydarzeniu. 
  • 3) Opowiadanie musi liczyć przynajmniej 500 słów.
  • 4) Opowiadanie musi być zatytułowane: „Górski nieprzyjaciel#[numer części]”.
  • 5) Nie można w opowiadaniu decydować o śmierci innego wilka. Nasza postać również nie może zginąć, wilk nie mogący walczyć ze względu na obrażenia trafia pod opiekę medyka, wtedy też trzeba pisać, jak wygląda nasza sytuacja.
  • 6) W czasie trwania wydarzenia, nie można zmienić pełnionej przez siebie funkcji. Jeśli funkcja, którą Ci dano nie podoba Ci się musisz to od razu zgłosić, przed pojawieniem się na stronie pierwszego opowiadania.
  • 7) W queście można brać udział tylko jedną postacią.
  • 8) Wyrażaj się o wszystkich i do wszystkich z szacunkiem. (nie licząc naszych wrogów) Też bez przesady z przekleństwami w opowiadaniach (wrogie wilki jeszcze się popłaczą)
  • 9) Opowiadania, które będą o innej tematyce niż quest, nie zostaną opublikowane, a ponadto, jeśli wilk wyśle je pod koniec drugiego dnia odpisu, nie będzie miał czasu na poprawę go i zostanie zdyskwalifikowany z questa.
  • 10) Wilk, który ominie swoją kolejkę nie będzie już mógł powrócić do questa.
  • 11) Robienie sobie żartów, trollowanie, wyśmiewanie i robienie ze swojego wilka OP, który bez problemowo pokonuje wszystkich wrogów nie jest dopuszczalne. Rozumiem, możesz mieć obszarowe umiejętności, które mogą zadać obrażenia wszystkim wokół, jednak nie walczysz ze szczeniaczkami, tylko z prawdziwymi wojownikami. 
  • 12) Każda broń, magia, moc jest dopuszczalna w quescie, jednak bez przesady jak w powyższym punkcie. Każdy wilk nie ma nieskończonej wytrzymałości i many, staraj się używać wszystkiego co możesz z zachowaniem realizmu. 
  • 13) W queście można pisać w pierwszej bądź trzeciej osobie.

Kolejność pisania opowiadań:

 

Prolog: Midnight

 

Pierwsza tura:

  • Pierwsza część: Alessa    Druga część: Arelion
  • Trzecie część: Vesna   Czwarta część: Midnight
  • Piąta część: Alice   Szósta część: Etria
  • Siódma część: Mitchell → Ósma część: Shira 
  • Dziewiąta część: Savilla   Dziesiąta część: Tarou 
  • Jedenasta część:  Kathia  Dwunasta część:  Max

 

Druga tura:

  • Trzynasta część: Alessa  Czternasta część: Arelion 
  • Piętnasta część:  Vesna  Szesnasta część: Midnight
  • Siedemnasta część: Alice     Osiemnasta część:  Etria
  • Dziewiętnasta część: Shira    Dwudziesta część: Mitchell
  • Dwudziesta-pierwsza część: Tarou    → Dwudziesta-druga część: Savilla
  • Dwudziesta-trzecia część: Max   Dwudziesta-trzecia: Kathia

 

Trzecia tura:

  • Dwudziesta piąta część: Alessa  Dwudziesta szósta część: Arelion
  • Dwudziesta siódma część: Midnight  Dwudziesta ósma część: Savilla
  • Dwudziesta dziewiąta część: Vesna  Trzydziesta część: Tarou
  • Trzydziesta pierwsza część: Mitchell  Trzydziesta druga część: Shira
  • Trzydziesta trzecia część:  Etria  Trzydziesta czwarta część: Alice
  • Trzydziesta piąta część: Max  Trzydziesta piąta część: Kathia
  • Trzydziesta szósta część: Alessa i Arelion (Zakończenie questa)

Nagroda:

 

Każdy aktywny członek starcia otrzyma:

  • 800ep, 1500pk, oraz 10sp.
  • 3 losowe bony
  • Darmowy upgrade broni. (nie dotyczy broni, które są przed awansem na broń apokalipsy)
  • Awans w profesji głównej. (nie dotyczy wilków, które są przed awansem na stanowiska dowódców i jedno niżej)