Nazwa tytułowa questa: Kolekcjoner Kryształów
Data rozpoczęcia questu: 9 października.
Data zakończenia questu: 9 listopada.
Ten Quest będzie się składał z serii zawierającej 5 opowiadań.
Każdy z nich ma osobną fabułę, aby został on zaliczony opowiadanie musi spełniać podane niżej warunki.
WARUNKI I ZASADY OGÓLNE
- Każda część questa, musi być pisana na podstawie podanej fabuły.
- Każda z podanych fabuł musi być główną częścią opowiadania, nie tylko przelotnym epizodem.
- Każde opowiadanie musi liczyć minimum: 800 słów.
- Każdy pisze opowiadania indywidualnie.
- Opowiadania nie powinny zawierać błędów ortograficznych.
- Każde opowiadanie tytułujemy podaną powyżej nazwą questa. [Kolekcjoner Kryształów 1/5] i w ten sposób, aż do piątej części.
- Bądź kreatywny, nie ściągaj pomysłów od innych, opowiadania łudząco podobne do wcześniejszych opowiadań pisanych przez kogoś, nie będą dodawane na stronę.
- Opowiadania liczące mniej niż 800 słów, nie będą publikowane.
- Opowiadania, które trafią na pocztę po 8 listopada również nie będą publikowane. Nawet jeśli wyślesz wszystkie części na raz.
- Twoja postać nawet jeżeli posiada skrzydła, bądź moce pozwalające jej na latanie, nie może tego robić.
- Nawet jeżeli Twoja postać potrafi rozmawiać ze zwierzętami, z Attysem/Attysą nie da się dogadać, tak działa zaklęcie na nią/niego rzucone.
Jeżeli wszystko zrozumiałeś, przejdźmy dalej!
W skrócie:
Otrzymujesz zadanie od Alessy, musisz odnaleźć trzy kryształy: kryształ gryfów (symbolizujący żywioły: wiatr i ziemię), kryształ smoków (symbolizujący żywioł ognia), oraz kryształ pantery (symbolizujący żywioł wody). Zwiedzisz trzy odległe krainy, krainę na wschód położoną niemal w całości pod ziemią, dolinę na zachód, której tereny w głównej mierze to lasy, oraz dolinę położoną na południe, gdzie największą część stanowią wulkany. W centrum z każdej z dolin, kryje się świątynia, w której środku kryją się kryształy. Wejścia do każdej z świątyń pilnuje strażnik. Będziesz musiała/musiał się z nimi uporać, aby przejść dalej. Ale to nie wszystko w między czasie będzie za tobą o krok, lub przed Tobą o krok, upadły bóg ognia. Ponadto, będziesz miał/miała towarzysza do wyboru, który będzie Ci służyć za mapę, on będzie Cię prowadzić przez całą rozgrywkę. Gdy uda Ci się zdobyć wszystkie kryształy, stworzy się z nich artefakt. Który musisz bezpiecznie dostarczyć alfie. Na sam koniec przygody, okazuje się, że Twoim towarzyszem nie był smok/feniks a zaczarowany w niego Twój patron (bóg, którego sobie wybrałeś/wybrałaś w formularzu). Upadły bóg rzucił na niego zaklęcie, ponieważ ten dowiedział się o jego zamiarach. W podziękowaniu za odczarowanie oraz uchronienie artefaktu przez wpadnięciem w niepowołane łapy, Twój Patron wynagradza Cię. (nagroda poniżej questa).
Zainteresowany? Także do dzieła! Pamiętaj jednak, aby przez rozpoczęciem zapoznać się z postaciami, lokalizacjami oraz przedmiotami, które będą w queście. Są one poniżej fabuł opowiadań.
1) Kolekcjoner Kryształów [Część 1/5]
Zarys fabuły: Dowiadujesz się od wilka (do wyboru każdy wilk z watahy, poza Alessą), że szuka Cię Alessa. Koniec końców natrafiacie na siebie w okolicach Leśnych Wrót, tam dowiadujesz się, że ma dla Ciebie zadanie. Otrzymujesz od niej ostrzeżenie o Flarisie, upadłym bogu ognia, który chce odnaleźć wszystkie kryształy i dzięki nim odzyskać swoją moc, dzięki czemu mógłby się zemścić na bogach, jak i śmiertelnikach za odebranie mu boskości. Otrzymujesz od Alessy również mapę, w postaci towarzysza, który Cię poprowadzi. (Mały feniks Attys/Atyssa/Mały smok Attys/Attyssa) do wyboru. Kierujesz się wraz z towarzyszem na południe do doliny ognia.
Elementy, które powinno zawierać opowiadanie:
Lokalizacje: tereny watahy, Leśne wrota/
Spotkane postaci: Alessa, wilk z watahy, Attys/Attyssa.
Wydarzenia:
-Spotkanie wilka z watahy.
-Spotkanie z Alessą, oraz przestroga przed wyprawą i Flarisem.
-Otrzymanie mapy w postaci feniksa/smoka Attysa/Attyssy do wyboru.
-Rozpoczęcie wyprawy w kierunku Doliny Ognia.
2) Kolekcjoner Kryształów [Część 2/5]
Zarys fabuły: Trafiasz dzięki wskazówką Attysa/Attyssy, do Krainy Ognia. W między czasie między Tobą a Twoim towarzyszem tworzy się powoli więź. Dolina na pewno nie przypadnie Ci do gustu wszędzie ogień, erupcje wulkanów oraz smoki, które Ci się przyglądają. W oddali widać świątynie, zmierzasz w kierunku niej. Przed wejściem przed świątynią stoi smok Kalipso, okazuje się być to smoczyca i nie ma zamiaru cię puścić. Teraz masz trzy opcje do wyboru: pokonać smoka/przechytrzyć/przekupić, musisz umiejętnie wykonać wybraną przez siebie rzecz. Kiedy uda Ci się wejść do środka, okazuje się, że ktoś wszedł przed Tobą. Każdy Twój krok musi być przemyślany… Napotykasz dwie pułapki przed przejściem do Sali, gdzie umieszczony jest kryształ smoków. Do wyboru masz w której kolejności przejdziesz przez nie w opowiadaniu. W między czasie słyszysz czyiś głos, okazuje się, że jest to głos Flarisa, który celowo uruchomił, pułapki aby Ci przeszkodzić. Koniec końców zdobywasz pierwszy kryształ oraz opuszczasz świątynie. Zmierzasz w kierunku Doliny Wody.
Elementy, które powinno zawierać opowiadanie:
Lokalizacje: Kraina Ognia, świątynia Ognia.
Spotkane postaci: Kalipso, oraz Flaris (tylko głos).
Posiadane przedmioty: -
Zdobyte: Kryształ Smoków.
Wydarzenia:
-Trafienie do Doliny Ognia dzięki Atyssowi/Attyssie oraz dojście do świątyni ognia.
-Natrafienie na Kalipso, oraz przekupienie/pokonanie bądź obejście jej.
-Obejście pułapek [Zatrute strzały wylatujące ze ścian, oraz uniknięcie ognia, który wydobywa się z podłogi.]
-Rozmowa z Flarisem.
-Zdobycie Kryształu Smoków.
-Rozpoczęcie podróży, w kierunku Doliny Wody.
3) Kolekcjoner Kryształów [Część 3/5]
Zarys fabuły: Trafiasz dzięki wskazówką Attysa/Atyssy, do Krainy Wody. Masz dobry kontakt ze swoim towarzyszem. Dolina pewnie Ci się spodoba, spokojna, dookoła dużo światła, a ponadto szum wody .Jednak nie jest dane Ci długo się tym zachwycać, bo atakuje Cię Flaris. Przez krótką chwilę (tutaj masz wybór: Walczysz/rozmawiasz z nim), jednak wasze działania do niczego nie prowadzą, bo zostajecie rozdzieleni przez Atyssę/Attysa, który/która ostrzega Was przed falą wody, która zmierza w waszą stronę. Upadły bóg ognia wycofuje się a Ty musisz znaleźć schronienie. Okazuje się, że Twoja kryjówka to tajemne przejście do świątyni. Przy jej wejściu napotykasz się na panterę, Azana. On nie ma zamiaru Cię przepuścić, więc tutaj podobnie jak wcześniej masz trzy możliwości do wyboru: pokonanie /przechytrzenie, bądź przekupienie go. Koniec końców trafiasz do środka świątyni i już napotykasz się na pierwszy problem, aby przejść dalej trzeba pociągnąć dźwignię, otwierająca dalej przejście. Nie jesteś w stanie tego zrobić bo jest to za wysoko. Za to Attysa/Attys da radę, lecz musisz nauczyć go/ją latać. Końcowo udaje się to zrobić, trafiasz do pomieszczenia z kryształem. Kiedy bierzesz go, świątynia zaczyna się walić, musisz uciekać. Przy wyjściu czeka Flaris, przed nim też musisz uciec… Po spotkaniu z nim, kierujesz się w stronę ostatniej świątyni.
Elementy, które powinno zawierać opowiadanie:
Lokalizacje: Kraina Wody, świątynia Wody.
Spotkane postaci: Azan, oraz Flaris.
Posiadane przedmioty: Kryształ Smoków.
Zdobyte: Kryształ Panter.
Wydarzenia:
-Trafienie do Doliny Wody dzięki Atyssowi/Atyssie.
-Spotkanie z Flarisem, oraz ucieczka przed wodą.
-Spotkanie z Azanem, oraz wejście do świątyni.
-Nauczenie Atyssy/Attysa latać, oraz zdobycie Kryształu Panter.
-Ucieczka z walącej się świątyni, epizod z Flarisem.
-Kierowanie się w stronę ostatniej świątyni.
4) Kolekcjoner Kryształów [Część 4/5]
Zarys fabuły: Trafiasz dzięki wskazówką Attysa/Attyssy, do Krainy Natury. Masz świetny kontakt ze swoim towarzyszem. Nie jest to taka dolina jak te, które poznałeś wcześniej. Znajdujesz się w labiryncie, jest to dolina zamieszkiwana przez gryfy, one pokonują to latając, Ty nie masz takiej możliwości… Ale Attys/Attyssa Ci pomoże w trafieniu do świątyni. Przed świątynią spotykasz Flarisa, rozmawiającego ze strażnikiem. Kiedy basior odchodzi Ty podchodzisz do drzwi, po raz kolejny trzy możliwości do wyboru: przekupienie/pokonanie, albo przechytrzenie gryfa o imieniu Chejron. Po dostaniu się do środka, od razu musisz pokonać pułapkę w postaci wysuwających się i wsuwających kładek. Udaje Ci się to. Zdobywasz ostatni kryształ… Po złączeniu ich ze sobą tworzy się z nich artefakt zwany Egidą Żywiołów. Ucieszony/Ucieszona zmierzasz w kierunku terenów watahy, szybko Ci się ro udaje dzięki pomocy Twojego Towarzysza. Dziwi Cię jednak fakt, że nie spotkałeś po drodze Flarisa. Jednak nie ominie Cię spotkanie z nim trafiasz na niego, a raczej on na Ciebie…
Elementy, które powinno zawierać opowiadanie:
Lokalizacje: Kraina Natury, świątynia Natury.
Spotkane postaci: Chejron, oraz Flaris.
Posiadane przedmioty: Kryształ Smoków, Kryształ Panter..
Zdobyte: Kryształ Gryfów, Egida Żywiołów.
Wydarzenia:
-Trafienie do Doliny Natury dzięki Atyssowi/Attyssie.
-Przedostanie się przez labirynt i dotarcie do świątyni.
-Oglądanie z ukrycia spotkania Flarisa ze strażnikiem.
-Przekupienie/pokonanie bądź przechytrzenie Chejrona.
-Obejście pułapki z wysuwającymi się kładkami.
-Zdobycie kryształu i podróż w kierunku domu.
-Spotkanie Flarisa, po raz kolejny.
5) Kolekcjoner Kryształów [Część 5/5] - FINAŁ
Tutaj macie dwa alternatywne zakończenia, według uznania wybieracie jedno z nich.
Dla wilków, które chcą walczyć z Flarisem.
Zarys fabuły: Po rozmowie z Flarisem, ten się na Ciebie rzuca. Unikasz tego ataku i wtedy Atyssa/Atyss pokazuje Ci na artefakt, który zdobyłeś. Możesz użyć jego mocy przeciwko Flarisowi. I tak też robisz… Po wygranej walce, upadły bóg leży nieprzytomny na ziemi. Pokazujesz swojemu towarzyszowi, że ma go przypilnować a Ty pójdziesz po alfę. Alessa za pomocą artefaktu odczarowuje Attysse/Attysa, który przeobraża się w Twojego patrona, ten w podzięce Cię wynagradza. Bóg zajmuje się basiorem i posyła go do Hadesu, a artefakt zabiera do Doliny Bogów.
Elementy, które powinno zawierać opowiadanie:
Lokalizacje: Tereny watahy.
Spotkane postaci: Flaris, Alessa, Patron.
Posiadane przedmioty: Egida żywiołów.
Zdobyte: -
Wydarzenia:
-Rozmowa z Flarisem.
-Walka z nim, oraz wygrana dzięki artefaktowi.
-Wezwanie Alessy.
-Odczarowanie Patrona.
-Ukaranie Flarisa.
Dla wilków, które nie chcą walczyć z Flarisem.
Zarys fabuły: Po rozmowie z Flarisem, ten się na Ciebie rzuca. Nie udaje Ci się uniknąć jego ataku, a ponadto wypada Ci zdobyty przez Ciebie artefakt. Z przedmiotu wydobywa się moc, która leci wprost w stronę Attysa/Attyssy, który/a odczarowuje się i staje się Twoim Patronem. On pomaga Ci w walce i pokonuje Flarisa . Po wszystkim idziecie do Alessy, ta wraz z Twoim Patronem uzgadnia, że upadły bóg ma trafić do Hadesu, a artefakt do Doliny Bogów. Patron wynagradza Cię za Twój trud.
Elementy, które powinno zawierać opowiadanie:
Lokalizacje: Tereny watahy.
Spotkane postaci: Flaris, Alessa, Patron.
Posiadane przedmioty: Egida żywiołów.
Zdobyte: -
Wydarzenia:
-Rozmowa z Flarisem.
-Odczarowanie Patrona.
-Wspólna walka Patrona z Flarisem.
-Wezwanie Alessy.
-Ukaranie Flarisa.
DOLINA OGNIA
(Autor zdjęcia: nieznany)
Opis: Dolina ognia to pierwsza lokalizacja, do, której trafiasz. Miejsce, gdzie panuje wieczny gorąc, a smoki nie odrywają od Ciebie swoich spojrzeń. Twojemu towarzyszowi taki klimat odpowiada, jednak Tobie nieszczególnie. W samym centrum krainy znajduje się świątynia. Uważaj na erupcje wulkanów i gorące gejzery.
ŚWIĄTYNIA OGNIA
(Autor zdjęcia: nieznany)
Opis: Jest to święte miejsce dla smoków, chroni go jeden z najlepszych wojowników smoczyca Kalipso. Świątynia jest imponująco wielka a ponadto są w niej pułapki. W samym jej centrum znajduje się Kryształ Smoków, jednak nie jest łatwo do niego trafić… A co dopiero go zdobyć.
DOLINA WODY
(Autor zdjęcia: gnigi)
Opis: Spokojna na pozór kraina… Jednak nie daj się oszukać co jakiś czas, dolinę zalewa fala wody, jest to zabezpieczenie przed nieproszonymi gośćmi. Jest w niej mnóstwo tuneli, korytarzy, oraz tajnych przejść. Gdzieś między tym wszystkim znajduje się świątynia. Jest to chłodne i bardzo zimne miejsce.
ŚWIĄTYNIA WODY
(Autor zdjęcia: Agata Kotynska)
Opis: Piękna świątynia, do której wejścia pilnuje pantera o imieniu Azan, ponadto jest ona największą ze wszystkich świątyń… Łatwo się w niej zgubić, ma mnóstwo przejść i korytarzy. A światło dają kryształy. Aby móc przejść przez jakiekolwiek przejście trzeba pociągnąć dźwignię… Pantery potrafią się wspinać więc nie mają z nimi problemu, ale wilki, już trochę gorzej.
DOLINA NATURY
(Autor zdjęcia: nieznany)
Opis: Najmroczniejsza i najdziwniejsza dolina, od razu na wejściu do niej natrafiasz na labirynt. Gryfy bez problemu go pokonują bo potrafią latać, ale wilki już tak niekoniecznie. Jest to zabezpieczenie przed nieproszonymi gośćmi. Klimat jest mroczny, a ponadto jest tam wilgotno i chłodno. Na końcu labiryntu znajduje się świątynia, w której znajduje się Kryształ Gryfów.
ŚWIĄTYNIA NATURY
(Autor zdjęcia: nieznany)
Opis: W świątyni znajdują się pułapki, które nie są łatwe do obejścia. Nie jest to duża świątynia, ale na pewno nie należy do najprzyjemniejszych miejsc w których byłeś/byłaś. Trzeba się w niej poruszać szybko i sprawnie, bo inaczej ciężko o przetrwanie… Po zakończeniu epizodu z pułapkami, można odebrać nagrodę w postaci Kryształu Gryfów.
Atyss/Atyssa
Jest to smok, lub feniks, w zależności co wybierzesz. Imię zależy od płci patrona w jakiego się przemieni w zakończeniu serii. Twój towarzysz pełni funkcję przewodnika oraz ostrzega Cię przed niebezpieczeństwem. Nie można z nim rozmawiać, a do trzeciej części questa, nie potrafi latać. Możesz mieć z nim/nią tylko i wyłącznie dobre relację.
(Autor zdjęcia: nieznany)
Flaris
Tak potrafi latać i to całkiem nieźle... Upadły bóg ognia, który za pomocą Egidy Żywiołów chce odzyskać swoje moce i zemścić się na bogach i śmiertelnikach za swoje utracone moce. Będzie on zawsze krok za Tobą bądź przed Tobą. Jest wredny, a jego zemsta go tak pochłania, że rzadko marnuje czas na rozmowę, tylko niemal od razu atakuje. Możesz z nim walczyć w trzeciej i ostatniej części questa, w pozostałych staraj się go unikać.
(Autor obrazka: Nico Niemi)
Kalipso
Smoczyca pilnująca wejścia do Świątyni Ognia, ma neutralne podejście do Ciebie. Nie da Ci wejść do świątyni za darmo. Nie zamieni z Tobą wielu zdań. Musisz ją przekupić/przechytrzyć albo pokonać, niezależnie od Twojego wyboru nie może umrzeć.
(Autor obrazka: Nieznany)
Azan
Pantera pilnująca przejścia do świątyni wody. Nie jest on negatywnie nastawiony ani pozytywnie. Traktuje Cię jak zwykłego przechodnia. Chętnie przeprowadzi z Tobą rozmowę, a nawet w czymś doradzi. Nie da Ci jednak za darmo wejść do świątyni… Musisz go pokonać/przechytrzyć albo przekupić. Niezależnie, którą opcję wybierzesz nie może przy tym zginąć.
(Autor obrazka: Nieznany)
Chejron
Gryf o negatywnym podejściu do wszystkich, pilnujący wejścia do Świątyni Natury. Jest raczej niemiły i opryskliwy. Nie powie Ci na pewno niczego co chciałbyś/chciałabyś usłyszeć. Będzie Ci ubliżać i zniechęcać do wszystkiego, a nawet przeinaczać wszystko co powiesz. Niezależnie czy go przechytrzysz/przekupisz czy pokonasz, nie może umrzeć.
Patron
W ostatniej części smok/gryf w zależności od tego co wybrałeś/aś przemienia się w Twojego Patrona. Występuje tylko w ostatniej części questa, a to jaką rolę będzie pełnić zależy od wybranego przez Ciebie zakończenia.
KRYSZTAŁ SMOKÓW
(Autor obrazka: klik)
Przedmiot, który zdobywasz jako pierwszy. Reprezentuje on siłę ognia, oraz energii. Zdobywasz go w drugiej części questa i będziesz go posiadał do momentu przemiany wszystkich kryształów w Egidę Żywiołów.
KRYSZTAŁ PANTER
(Autor obrazka: klik)
Przedmiot, który zdobywasz jako drugi. Reprezentuje on siłę wody, oraz czasu. Zdobywasz go w trzeciej części questa i będziesz go posiadał do momentu połączenia się wszystkich kryształów w Egidę Żywiołów.
KRYSZTAŁ GRYFÓW
(Autor obrazka: klik)
Przedmiot, który zdobywasz jako trzeci. Reprezentuje on siłę natury, oraz wiatru i ziemi. Zdobywasz go w czwartej części questa i będziesz go posiadał do momentu połączenia się wszystkich kryształów w Egidę Żywiołów.
EGIDA ŻYWIOŁÓW
(Autor obrazka: Nieznany)
Zdobywasz ten przedmiot w czwartej części questa. Jest to mistyczny i potężny artefakt, dzięki któremu upadły bóg mógłby odzyskać swoje moce. Posiadasz go do momentu odczarowania Patrona. Po tym wydarzeniu, przedmiot zostaje mu oddany.
No i najważniejsze dla wszystkich! Nagroda, a więc co dostaniecie za wykonanie questa?
Przedmioty:
BONUS:
Wilk, który zakończy questa jako pierwszy, otrzyma możliwość otrzymania stanowiska głównego.
POWODZENIA WSZYSTKIM UCZESTNIKOM!
Wszelkie pytania, uwagi...etc. Proszę kierować do mnie. (Alessy)